Często zadawane pytania

Stand By Me to nowa platforma łączności Daikin, która obsługuje profesjonalnych instalatorów, użytkowników końcowych i organizacje, takie jak dostawcy usług socjalnych. W obrębie platformy Stand By Me są trzy dedykowane sekcje dla każdego segmentu użytkownika, dzięki czemu jest bardziej efektywny i łatwiejszy w użyciu.

Ta zintegrowana platforma zaprojektowana została w taki sposób, aby zwiększyć wydajność, zapewniając wszystkie potrzebne narzędzia do zarządzania instalacjami i gwarancjami w jednym miejscu za pośrednictwem osobistego konta Stand By Me.

W Stand By Me istnieją trzy dedykowane platformy dla właścicieli systemu i instalatorów Daikin. Możesz zarejestrować produkt i założyć konto, aby uzyskać dostęp do spersonalizowanego portalu. Jest to możliwe, wprowadzając kod uruchomienia (podany przez instalatora Daikin) lub przez znalezienie swojego produktu w katalogu produktów Stand By Me.

Jeśli jesteś już zarejestrowany, możesz po prostu zalogować się za pośrednictwem linku podanego na stronie głównej, aby wyświetlić i zmodyfikować konto oraz wcześniej zainstalowane produkty.

Staramy się nieustannie usprawniać usługi, które platforma Stand By Me oferuje naszym klientom. Aby zapewnić Ci wysoką jakość obsługi i ugruntowaną komunikację między Tobą i partnerem serwisowym, potrzebujemy dane kontaktowe i niektóre informacje o Twoim urządzeniu.

Rejestrując urządzenie, możesz uzyskać dostęp do nagrania na żywo swojego produktu. Możesz zarejestrować swoją gwarancję za pomocą prostego kliknięcia.

Aby możliwe było zdalne monitorowanie z platformy SBM, odpowiedni adapter (W)LAN instalacji musi być zarejestrowany w chmurze Daikin Cloud za pomocą aplikacji Daikin Residential Controller użytkownika końcowego. Ponadto, aby możliwe było zdalne monitorowanie, użytkownik końcowy musi wyrazić zgodę na udostępnianie informacji Tobie, jako instalatorowi (a Ty musisz kupić odpowiedni e-pakiet).
Jeśli użytkownik końcowy usunie adapter w aplikacji lub jeśli adapter zostanie powtórnie poddany onboardingowi (usunięty + ponownie dodany), zdalne monitorowanie na platformie SBM zostanie od niego odłączone i nie będzie już możliwe uzyskiwanie informacji z tego adaptera.
Aby w tej sytuacji wznowić zdalne monitorowanie, należy skontaktować się z lokalnym przedstawicielem firmy Daikin, podając informacje o adapterze.